Słodycze reklamowe z białej czekolady – jak je zrobić?

Słodycze reklamowe

Słodycze reklamowe

Słodycze to jeden z najpopularniejszych gadżetów reklamowych. Trudno się temu dziwić – tego typu produkty przyczyniają się do wzrostu rozpoznawalności marki i utrwalenia pozytywnego wizerunku w pamięci klienta. Dostępne są one w wielu różnych wersjach. Do wyboru mamy między innymi czekoladowe słodkości, które przyjmować mogą postać gotowych tabliczek, pojedynczych produktów czy luksusowych bombonierek oraz czekolad. Takie słodycze wykorzystać można na wiele różnych sposobów, między innymi wręczając je podczas rozmaitych branżowych eventów. Jednym z rodzajów czekolady jest biała. W jaki sposób można przygotować ją samodzielnie?Aby przygotować słodycze reklamowe z białej czekolady, potrzebne będą następujące składniki: 150 gramów tłuszczu kakaowego, 165 mililitrów mleka w proszku (do wyboru mamy zarówno wersję zwierzęcą, jak i sojową, kokosową czy ryżową) oraz 250 mililitrów cukru pudru. Dodatkowo, pokusić można się o wzbogacenie jej o ulubione dodatki takie, jak pokruszone herbatniki, orzechy, migdały czy rodzynki.

Jak krok po kroku przygotowuje się takie słodycze reklamowe? Pierwszy etap stanowi rozpuszczenie tłuszczu kakaowego w kąpieli wodnej (zadbać należy o to, aby miał on temperaturę na poziomie 50 stopni Celsjusza). Rozpuszczony tłuszcz umieszczamy w lodówce i schładzamy, raz na jakiś czas mieszając. Następnie, mleko w proszku przesiewamy do miski razem z cukrem pudrem. Schłodzony tłuszcz ustawiamy w misce nad parą wodną i podgrzewamy, cały czas mieszając. Dodajemy przesiane mleko w proszku oraz cukier puder i mieszamy. Gotową masę przelewamy do foremki na kilka godzin tak, aby stwardniała.

słodycze reklamowe z białej czekolady, aby były skuteczne muszą zostać w odpowiedni sposób wybrane i zaprojektowane. Kluczową kwestię odgrywa tutaj ich opakowanie. Pokrywać może je logo firmy, jej slogan reklamowy czy adres strony internetowej. Nic nie stoi również na przeszkodzie, by znalazła się tu ciekawa, kusząca oko grafika. Warto, aby czekolada posiadała opakowanie utrzymane w kolorystyce charakterystycznej dla marki.